onsdag den 6. juni 2012

Sommeren står for døren... forhåbentlig!

Ja jeg venter altså stadig på lidt varme og sommersol. Pinsen var skøn, men det må gerne snart blive rigtig sommer.

Jeg ved godt, at sommervarmen ikke er træningsvejr, - de bliver alt for hurtigt flade, når temperaturen når over 23-24 grade - men så er det jo godt, at varme og sol byder på andre muligheder for samvær med mine hunde.

Noget af det, jeg glæder mig rigtig meget til, er sommerbadning. Jeg har to hunde, som er total vandtosser. Når jeg tager dem med til vandet - uanset om det er sommer eller vinter - så giver de den gas! Det skønne ved sommeren er, at JEG kan få lov at hoppe i vandet sammen med vovserne. Det synes de også er en fest.

Det er så ikke så herligt, når en af hundene pludselig tænker, at jeg nok har brug for hjælp og svømmer hen for at "redde" mig... Det kan faktisk godt gøre lidt ondt, at blive ramt af padlende forben med skarpe klør. Heldigvis finder mine hunde hurtigt ud af, at jeg godt kan klare mig selv i vandet :).

Lotte



Ingen kommentarer:

Send en kommentar