tirsdag den 24. juli 2012

Ahhhh Ferie!

ja... ferie. Det er dejligt.. Det er ro.. Det er rigtig god tid til mine hunde.

I går var jeg sammen med Heidi Boel på vores træningsplads i Valby. Vi havde sat hinanden stævne kl. 10 med en "hjemmeopgave": at lave hver vores rally-bane, som vi sammen kunne gå med vores hunde.

Det var bare skønt. Vi gav os god tid. Heidi havde lavet kaffe til os, så vi fik lige klaret verdenssituationen, før vi satte banerne op.

Vi havde begge gjort os umage med at lave øvelser, som vi begge elsker, og også lagt nogle af de øvelser ind, som vi VED vi har brug for at træne.

Især min Elton var helt i stødet. Han gjorde det bare SÅ godt og kunne slet ikke vente. Da vi satte baneskiltene op, begyndte han at gø af forventning. Ikke nogen rigtig god reklame for en hundetræner, vel :)  Årsagen var, at jeg har forsømt træningen i noget tid. Men han fik, hvad han kom efter; masser ros, masser godbidder og en omgang rigtig god aktivering. Sov som en sten bagefter :)

I morgen skal jeg på trick-kursus i 4 timer med mine to drenge. Lillesøster må blive hjemme. Hun er 12 år - på vej mod 13, og magter bare ikke 4 timer i streg.

Til mine fremtidige kursister: Jeg håber jeg kommer inspireret tilbage og kan byde på en masse sjove tricks på de næste kurser. På gensyn til august!

www. harmoniskhundecenter.dk
Lotte

1 kommentar:

  1. Ja, vi havde en en skøn formiddag igår :-) Selv min Emma gad arbejde på trods af solen, fuld fokus, uden snor lige til 100 af de store ;-) <3

    SvarSlet